úterý 19. dubna 2016

OBLÍBENÉ TVÁŘENKY



Tvářenky jsou pro mě rozhodně tou nejzajímavější kategorií dekorativní kosmetiky. Hledat nové a zvláštní odstíny je daleko příjemnější, než se hnát za přesně padnoucím korektorem. S tvářenkou je to zkrátka hra a zcela nepochopitelně jsem ochotna do ni investovat daleko více, než do kvalitního make-upu, jakožto základu celého líčení.


*všechny názvy odstínů + swatche naleznete na konci článku

Pokud si vystačíte jen s jednou tvářenkou, měla by být univerzální, tj. matná a v růžovo-broskvovém odstínu, který sluší většině pleti. Přesně takový jsem našla u značky Bourjois. Jde o zapečenou tvářenku, která nejlépe ulpívá na štětci z přírodních vláken. Já si pomáhám přetřením vrstvy prášku papírovým kapesníčkem, tím se zapečená struktura naruší a barva pak jde snadno nanést i syntetickými štětinami.

Blogování mě tak trochu žene ke zkoušení více produktů, takže není divu, že mám teď ve sbírce menší barevnou škálu tvářenek. Ta další je od značky Zoeva s převládajícím růžovým tónem. Nejlacinější a přesto vynikající tvářenka je od značky E.l.f., která má v sobě zlatý shimmer a dodá pleti plastičtější vzhled. Výborně se hodí na léto.   

Kromě těchto, spíše růžových odstínů, jsem si pořídila také teplý bronzový odstín, který najdete třeba u značky Inglot.

Moji současnou absolutní stálicí je Nars v odstínu Deep Throat. Asi jako většina, jsem i já šla do Sephory pro ikonický odstín Orgasm, který mě ale vzápětí odradil výrazným zlatým shimmerem, nemluvě o jeho novější verzi Super Orgasm se třpytkami. Nakonec jsem po uvážení nositelnosti vybrala univerzální a dokonalý polomatný odstín. Tvářenka má úžasnou pigmentaci a celodenní výdrž na pleti.




Znázornění shimmeru tvářenek na slunci

Žádné komentáře:

Okomentovat

SALOOS JÍLOVÉ MASKY

Pokud máte v oblibě jílové pleťové masky a chcete jít s trendem přírodní kosmetiky, pak se rozhodně poohlídněte po masce ...