čtvrtek 11. února 2016

KOSMETIKA CIEN



Produkty značky Cien jsou pro mě tak trochu mimo dnešní svět. Musíte mi dát za pravdu, že najít kvalitní a přesto super levný výrobek, a to samozřejmě nejen kosmetický, je celkem ojedinělý případ. Pokud máte stále předsudky z těchto levných produktů, tak to zkuste přehodnotit, protože většina z nich vyhrála ve spotřebitelských testech na plné čáře.


Ze sortimentu, jež značka nabízí jsem vybrala několik mých nejoblíbenějších výrobků, které kupuji neustále dokola.

Šampon a kondicionér s provitaminem B5 - určený pro barvené a tónované vlasy, dodává jim lesk, neobsahuje silikony. Zkoušela jsem i další varianty šamponů, ale nejvíce mi sedí tato. (beru v úvahu vhodnou změnu značky pro zachování účinku)


Gel na holení pro citlivou pokožku s Aloe Vera - příjemný gel s hezkou vůní.



Jemné čistící pleťové mléko - tenhle odličovač jsem si koupila snad hned, když přišel na trh a tenkrát jsem ho dostatečně chválila i na Instagramu. Je neskutečně příjemný na pleti, nedráždí a má krásnou vůni. 



Čistící pleťové ubrousky pro citlivou pleť - i když nejsem příznivcem tohoto způsobu odlíčení, najdou se dny, kdy moje lenivost nezná mezí. Alespoň já je vnímám jako úsporu času při odličování veškerého makeupu najednou. Jsou příjemné na pleti a v porovnání se slavnými ubrousky z Douglasu nejsou tak napuštěny odličujícím přípravkem, jsou tedy sušší, což by nemuselo vyhovovat milovnicím výrazného očního makeupu (především linek). Já využívám ubrousky také k běžnému očištění štětců (mimo pravidelné mytí).



Odličující vatové tampony - pro mě jednoznačně nejoblíbenější, kromě těchto oválů používám i jejich klasické kolečka.



Papírové kapesníky - nekupuji je prakticky nikde jinde, kvalitou jsou přirovnatelné k těm nejdražším v drogériích. Líbí se mi jejich barevné motivy krabic a běžně kupuji i klasickou skládanou verzi. 



Inspirujte se také levnými, ale především kvalitními výrobky, které válcují nejen ty z drogérie, ale dokonce i high end značky (jde především o krémy proti vráskám). Při přípravě tohoto článku jsem samozřejmě na několik dalších výrobků zapomněla, ale budu se snažit, co nejrychleji to napravit :-)

Přeji hezký den, K.







Žádné komentáře:

Okomentovat

SALOOS JÍLOVÉ MASKY

Pokud máte v oblibě jílové pleťové masky a chcete jít s trendem přírodní kosmetiky, pak se rozhodně poohlídněte po masce ...