úterý 19. dubna 2016

ODLIČOVÁNÍ A VEČERNÍ PÉČE





Po delší odmlce se opět vracím k blogování a musím říct, že absence písemného projevu je ve vyjadřování docela znát :-) V tomhle článku vám dám tip na několik produktů, které se snaží moji smíšenou pleť přesvědčit, že jaro na ni nemá žádný zásadní vliv :-)

Když tohle období nastane, ráda přecházím na jiné produkty, než ty, které jsem používala během zimy, lépe tak účinkují. Kombo pleťového mléka a tonika od Manufaktury už mám dříve odzkoušeno a vřele doporučuji. Není třeba se obávat obsaženého mandlového oleje, byť pro smíšenou nebo mastnější pleť. Krásně voní a při pravidelném používání si umí poradit i s narušenější pletí. Make-up nejprve odstraním mlékem, poté nanesu tonikum, které na čisté pleti hezky uzavře póry.



Manufaktura - Čistící pleťové mléko (189,-) a Zklidňující pleťová voda s panthenolem a mandlovým olejem pro citlivou pokožku (157,-)


V odličování očí žádné jarní převraty nedělám, nepociťuji zváštní citlivost, ale recenze od Rendy mě donutila vyzkoušet její skoro svatý grál, dvoufázový odličovač od Yves Rocher. Téhle značně bych za normálních okolností nijak nefandila, ale musím uznat, že je vážně o co stát. Lehce smyje řasenku i linky a navíc i hydratuje oční okolí. Možná bych měla téhle francouzské značce dát šanci i v jiných produktech. 



Yves Rocher - Expresní odličovač na oči s chrpou (139,-)


Finálním krokem péče o pleť je emuze od Avéne pro mastnou a problematickou pleť. Řeší závažné nedokonalosti pleti a jizvy po akné. Je hypoalergenní a nekomedogenní. Přiznám se, že tuhle vychytávku jsem objevila na internetu docela nedávno, ale zatím jsem spokojena a určitě bude později recenze. Pokud si budete tenhle zázrak pořizovat taky, koupíte už spíš verzi v novém obale, která má sice pumpičku, ale nůžkami se do ní nedostanete :-) tak nějak jsem už počítala, že to bude objev a já vypotřebuji celé balení.



Avene - Triacnéal emulze pro problematickou a aknózní pleť (359,-)



Péči o oční okolí jsem tentokrát vynechala, i když si ani netroufám říct, jak moc jsem v tomhle lajdácká, ostatně na mých očích je to rozhodně znát. Polepším se :-)

Inspirujte se tipy a hezky o svoji pleť na jaře pečujte, ať je dobře připravena na sluneční paprsky.

K.

Žádné komentáře:

Okomentovat

SALOOS JÍLOVÉ MASKY

Pokud máte v oblibě jílové pleťové masky a chcete jít s trendem přírodní kosmetiky, pak se rozhodně poohlídněte po masce ...