pondělí 3. července 2017

SALOOS JÍLOVÉ MASKY



Pokud máte v oblibě jílové pleťové masky a chcete jít s trendem přírodní kosmetiky, pak se rozhodně poohlídněte po masce Saloos se 100% jílem. Je hypoalergenní a umí rychle stáhnout a vyhladit problematická místa na pleti.

Jílová konzistence masky je obecně určena smíšenému typu pleti, po aplikování zasychá a má tendenci lehce stahovat, což problematická pleť uvítá (nutným následným krokem je ale hydratace!). 

Před použitím se smíchá malé množství prášku s vodou a vytvoří se pasta. Já k míchání používám víčko, k aplikaci na celý obličej stačí jedna menší čajová lžička prášku a k tomu stejné množství vody. Konzistenci si ale můžete regulovat sami.

Masku seženete ve dvou variantách- se zeleným jílem (normální typ pleti) a bílým jílem (citlivá pleť).

Variantu se zeleným jílem používám již delší dobu a jde rozhodně o skvělý produkt, který jen tak něco nepřekoná. Používám ji spíše jako akutní řešení problému, než preventivní péči o pleť. Jako masku na celý obličej ji aplikuji jednou týdně, lokálně prakticky neustále. Ze všech přípravků, které jsem vyzkoušela, si umí nejlépe a nejrychleji lokálně poradit s promlematickými místy na pleti.

Na novější bílou verzi jsem se dost těšila a zřejmě jsem měla velké očekávání, a ačkoliv si ji všichni chválí a dokonce ji preferují před zelenou variantou, mě zase tolik nenadchla. Pro mě je zatím absolutní oblíbenec zelený jíl :-) 
 
Dejte mi vědět, zda jste masku už vyzkoušeli, jak Vám sedí a zda Vás také zaujala prášková aplikace.




Produkty jsem pořídila na www.notino.cz za 99,- / kus

Žádné komentáře:

Okomentovat

SALOOS JÍLOVÉ MASKY

Pokud máte v oblibě jílové pleťové masky a chcete jít s trendem přírodní kosmetiky, pak se rozhodně poohlídněte po masce ...