středa 23. prosince 2015

Oblíbenci v zimní péči o pleť

Zase jednou zmínka o pleťové kosmetice, která se ve článcích už hodně dlouho neobjevila. Myslím, že přišla ta ideální doba, protože pleť si v zimním období žádá výživnější péči a tím i jiné produkty, než jsme zvyklí používat přes rok. I když venku to spíše připomíná podzim, nebo jaro?

Vybrala jsem tři produkty, které aktuálně používám a zdá se mi, že stojí za to se o nich zmínit. 




Nuxe čistící mléko pro normální až suchou pleť - ačkoliv mám k suché pleti hodně daleko, musím říct, že tenhle můj pokus byl stejně jako u Garnier odličujícího (růžového) mléka, úspěšný:-) I přes toto určení, mi mléko skvěle sedí, hezky odlíčí, nedráždí pleť ani oči a hlavně po ránu nevytváří mastný film. 



Himalaya Herbals výživný pleťový krém - produkty od Himalaya mě v poslední době zajímají čím dál víc, momentálně mě nejvíc dostává tenhle nemastný krém, který mi hrozně připomíná vůni konvalinek. 



Clinique 7 Day Scrub Cream Rinse-off Formula - ultra jemný pleťový peeling, určený pro mastnější pleť, je pro mě zatím top produkt, který umí skvěle vyhladit a prozářit. Nejvíc si těchto scrubů užívám v zimě, kdy už pokožka nemá takové intenzivní opálení. 





1 komentář:

  1. Nuxe a Clinique jsem vyzkoušela taky a obs produkty mi vyhovovaly. Bohužel mi moc nesedí výrobky od Himalaya, měla jsem jich asi 5.. :)

    OdpovědětVymazat

SALOOS JÍLOVÉ MASKY

Pokud máte v oblibě jílové pleťové masky a chcete jít s trendem přírodní kosmetiky, pak se rozhodně poohlídněte po masce ...