pátek 4. září 2015

Kosmetický nesesér na cesty


Dnes o kosmetickém neseséru, který se hodí mít vždy připravený, ať už cestujete často, nebo jen občas. Ušetříte tím spoustu času dalšího chystání, stačí jen po každé cestě doplnit vypotřebované produkty a je hotovo, hrábnete do přihrádky pro taštičku a kosmetika je nachystaná :-)

Oblíbila jsem si miniatury známých produktů, které mi šetří místo a nezatíží tak zbytečně, už tak dost těžkou, cestovní tašku. 

Co tedy obsahuje můj nesesér? Pojďme si to prohlédnout :-)







* kosmetickou taštičku (trojdílnou- zde nejmenší velikost) jsem pořídila v Marks&Spencer za 199,-



Nuxe sprchový olej - hydratační mycí gel s olejovou složkou a nádhernou vůní.

Šampon - stále doplňuji do jedné lahvičky, ze které se mi podařilo setřít polepku, momentálně mám v obale Cien z Lidlu pro barvené vlasy.

Clinique pleťové čistící mýdlo - před několika měsíci jsem dopotřebovala velké balení a byla jsme moc spokojena, miniaturu mi náhodou věnovala kamarádka.

Avene micelární voda - pro odlíčení makeupu celého obličeje, včetně očí. Trochu více mi vyhovuje voda od Biodermy, ale ta bohužel není k dostání v takto malém balení.

Batiste suchý šampon - oblíbený suchý šampon, který prostě nemůže chybět.

Nuxe vzorek pleťového krému pro smíšenou pleť - pokud jedete jen na pár nocí, vzorek zřejmě bude stačit, popř. vzít více vzorků nebo přelít krém do vzorkového kelímku.

Oční krém La prairie - luxusní krém na oči v mini balení.

Odličující kolečka - často střídám čistící ubrousky s micelární vodou a odličujícími kolečky.

Kartáček Curaprox + Zubní pasta Colgate - nezbytnost, který nesmí chybět.

Kontaktní čočky - přibaluji náhradní pro případ ztráty, ale nikdy nezapomínám ani dioptrické brýle.

Roztok na kontaktní čočky + obal - skvělá vychytávka, roztok v malé tyčince, která vystačí i na 3 noci. Dají se pořídit v drogérii Dm, kde v balení najdete 13ks po 10ml. Roztomilý obal s hrošíky na čočky jsem náhodou našla v drogerii Hebe v Polsku, ale spoustu vtipných obalů najdete i na čínských eshopech.

Kelímek se vzorkem masky na vlasy - momentálně mám uvnitř Macadamia, o které jsem psala v nedávném článku.


Do neseséru je určitě dobré zařadit dále třeba manikúrní nůžky s pilníkem aj. Ostatní věci, které zde nemám a vždy beru s sebou jsou například tělové mléko, které nahradím Indulonou, dále deororant, parfém,.. to vše mám raději při ruce v kabelce. Ostatně záleží asi na velikosti vašeho neseséru.

Snad jsem vás alespoň trochu inspirovala a přiměla si také uspořádat svůj nesesér ;-)

Mějte se a přeji hezký víkend :-)

K.

2 komentáře:

  1. Když cestuji, tak si s sebou také beru různé miniatury a vzorky, kterých mám doma opravdu spoustu :). Většinou i parfém si odliju do menšího flakonku.

    OdpovědětVymazat
  2. Jj, ty mini flakonky jsou skvělé.. a hlavně na letní dovolené v horku se ty velké produkty nezkazí a zůstanou pěkně doma :-)

    OdpovědětVymazat

SALOOS JÍLOVÉ MASKY

Pokud máte v oblibě jílové pleťové masky a chcete jít s trendem přírodní kosmetiky, pak se rozhodně poohlídněte po masce ...