sobota 13. června 2015

Pantene Aqua Light vs. Garnier Fructis Densify


Vítejte u dnešní sobotní recenze dvou šamponů a kondicionérů z drogérie. Jeden z nich se stal mým současným oblíbencem a druhý absolutním propadákem. Který je který?





Co se týče vlasové kosmetiky, nepovažuji šampony za produkty, do kterých je nutné investovat. Ano, jak jste si možná všimli v článku o vlasových oblíbencích za minulý rok, měla jsem i dražší šampon, který byl skvělý, ale často se spokojím s klasickým produktem z drogérie. Jde o čištění vlasů a takovou funkci zvládnou skoro všechny šampony. Jasně, vybírám podle určení na typy vlasů (jemné a snadno se mastící), ale rozhodně nepodléhám slibům typu objemnost, nadýchanost atp. Naopak v péči o vlasy (masky, olejíčky) a stylingu (pěnové tužidlo, lak)  si vybírám pečlivěji.

Garnier Fructis Densify - posilující šampon pro objemnější a hustší vlasy - tenhle šampon oficiálně slibuje nádhernou vlasovou hmotu, která se dá vidět a cítit na dotek. No, zůstaneme při zemi! Výsledkem, kterého jsem docílila byly neskutečně jemné vlasy, elektrizující a naprosto neupravitelné. Takže jak správně tušíte, tenhle šampon mým oblíbencem rozhodně nebude. Bohužel ani kondicionér si nevedl lépe a i když jsem je použila dohromady nebo zvlášť, nedokázaly nic moc předvést. V recenzích, které jsem četla u jiných blogerek, nebyl názor moc odlišný, takže rychle vypotřebovat a vyhodit!




Pantene Aqua Light - lehký vyživující šampon - přiznám se, že k tomuto šamponu mě přivedly moje oblíbené youtuberky, které z něho byly nadšené a já se tak po dlouhé době  zase vrátila k Pantene a jeho úžasné vůni. Tohle duo jsem zakoupila hned po rychlém vypotřebování předchozího silikonového koktejlu. Kdybychom se už měli bavit o nadýchanějších vlasech po umytí šamponem, tenhle úkol by Pantene rozhodně svedl a na tvrzení, že šampony bez silikonů vlasy tolik nezatěžují a naopak je dělají vzdušnějšími, určitě něco je. Nemůžu říct, že jeden vedle druhého, ale tenhle lehký šampon vážně odpovídá svému určení a to tak, že jsem si stačila během fotografické přípravy článku pořídit maxi balení a dokonce v akci (Tesco, 79,-/ 400ml).

2 minutovou masku z dua považuji spíše za kondicionér, který takových kvalit jako šampon nedosahuje, ale vlasy se pod jeho nanesením krásně uhladí a škodu rozhodně nenadělá (zatím nejlepší zkušenost s kondicionérem Klorane s chininem- kromě výživy i zpevňuje). Šampony značky Pantene jsou pro mě momentálně jasní oblíbenci a ráda bych viděla/vyzkoušela ty, které je předčí, protože zatím jsem takové v drogérii nenašla. Takže pomalu vypotřebovat a koupit další balení :-)




Krásný víkend všem ;-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

SALOOS JÍLOVÉ MASKY

Pokud máte v oblibě jílové pleťové masky a chcete jít s trendem přírodní kosmetiky, pak se rozhodně poohlídněte po masce ...